
"Kaddi" 13N gone C20XE gone "EDKA"
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#592 liegt daran, dass die neuen kotflügel mit wasser-basis-lack gelackt sind und das auto nicht.
aber habe inzwischen 2 originale von opel daliegen, noch verpackt mit aufkleber und eingestanzten nummern.
die kommen in 2-3 jahren mal drauf, wenn ich die kaddi nochmal neu lacken lasse.
aber das hat zeit!!!einen satz felgen in ET37 habe ich gestern auch noch angeboten bekommen.
mal sehen ob der was is. dann geh ich das mal an mit den beinen -
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#599 The same "ACT's" like now, 7,5x15.
Only with a bigger ET. The new have 37 and not 25 like the old.
If they arrive i will test how they fit and then i have to decide if i paint them in same style like the current ones, or if i should polish and seal it to a high gloss.
I hope you understand, i can't find a translation for the german word: "Hochglanzverdichten".
If they fit perfectly i will test to install the suspension struts from Opel Ascona C.
They are 35mm deeper :engelchen:
If it doesn't work, i will press the current suspension struts about 15mm. -
#600 I've understood, what the "Hochglanzverdichten" is!
I like your plans about rims. I think, polishing them is the best way to keep your D looking classic and hochglanz.
And a question about Ascona struts.
In what place are they deeper? 1 or 2?
And how are you all pressing struts? First heating steering knuckle, then pressing with hydraulic press? -
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