Beiträge von Norbert
-
-
@ Meiner_einer: I'm sure this year it wiil be much more great oldschool and modern cars.
@ c20xele: Ich mag diesen Lada auch. Mehr Fotos:
http://lowerandwider.com/chase-for-individuality/
http://lowerandwider.com/junkyard-tales/@ c20nele: Meinst du den roter Lada? Das sind stahlfelgen von Golf 1, 8 inches front und 9,5 inches rear.
@ Blacklistdriver: Der Kastenwagen heißt "Tavria", und dast ist ukrainische Automarke. =:|
Und Ja, das sind Webers 45 DCOE mit DBilas Luftfiltergehäuse :). Das ist Kadet des Freunds von mir, und wir herstelle den Einzelthread uber diesen D.@ Josi: Ja, warum nicht gar?
-
While Kadett is being repaired, I would like to share some picture from the last year all Ukrainian stance gathering, that took place in Uman' in may 2011. We made over 600 kilometers to get there, but it was a great trip! It was a first this kind of meeting, and we were very glad to visit it. Many great, stylish and very looooow cars, a lot of inspiration, a lot of new friends! Now just photos - enjoy.
P.S. You can see me on the last picture, outside right.
-
Joker Ace: Vielen dank!
-
Yes, yes, yes and one more million of "yes"!
But! This car is not for track days, it even won't drive faster 90 km/h! Diesel engine, old sick diesel inside.
And if Ihad a possibility to make my suspension similar to yours, I would do it. Unfortunately, I live in Ukraine, here we have nearly "lithic age" in such cases, so I just forced to do everything by myself. -
Frank:
Ok, Frank, I understand your opinion about tyres.
And please, be so kind, tell me what's wrong with coils? Don't You like it because they are welded by myself?
Best regards. -
hirschn.deluxe: according to my measurings and calculations it will be 35 mm to the ground in the front. And, it's necessary to say that it wouldn't be easy to install rear coilovers. But I certainly want to put wide rear wheels into arch, of course, with camber.
Frank: Ja, ich verstehe, dass diese Reifen nicht so qualitätsmässig sind und nicht die gefahrenfreiste Variante darstellen. Aber ich habe diese Grösse bewusst ausgesucht und solche Reifen(mit solcher Grösse) werden bei niemandem ausser Nankang produziert. Dazu kann ich noch sagen, dass das nur so eine "Anprobe" war, da diese Reifen nicht mir gehören. Eigentlich bin ich nicht so sicher, dass Borbert's bei mir noch in der Zukunft bleiben, weil ich sowieso die andere mit 8J Zoll haben will.
Carjunkie: TUV zu öffnen/verlängern war in der Ukraine überhaupt nicht problematisch und meiner Meinung nach ist es eigentlich traurig
-
Zitat
Original von Meiner_einer
You also can use a 175/50 r16 Tire!Yes, but their diameter almost on 30 mm bigger, that diameter of 165's. That means car height rise on 15 mm, and I don't want that.
-
Zitat
Original von hirschn.deluxe
These 165`s are well chosen- especially on 7,5 inch width!! Nice camber too! Keep going, seems that would be bad ass!Thanks! Camber on this fotos is fake, but in futre I'll do it certainly (I've already bought rear brakes, I need only a rear rail).
-
Zitat
Original von Josi
Na Norbert es geht ja immer weiter voran bei dir.
Top sieht doch schon mal nach was aus.
Aber ist das nicht doch ne Ecke zu schmal die Reifen mit 165ern?
MFGDanke, Josi!
Ich verstehe die Ecke, aber es ist eine Probleme: 165er zu schmal, 195 zu breit. Und ich habe keine Alternative fur R16, deshalb nur einen Auswahl sollte zwischen 165/45 und 195/40 getroffen werden.Gruß.